’t Achterhof
Han Doorenbosch
Integraal Welzijn
Jessie Jaydee
Reakai
Sozo Digital
Tanya Vromen

Strategy-Led Stories

.

RECENT Work


‘t Achterhof

A sanctuary for skin, science and soul.

Een holistisch lifestyle centre dat Twentse nuchterheid verweeft met internationale invloeden. Hier draait alles om kwaliteit, rust en een plek waar je écht mag landen.

What we did

Ontwikkeling van de complete merkstrategie, inclusief merkverhaal, visuele identiteit, fotografie, product ontwikkeling en campagneconcepten.


Integraal Welzijn

Redefining corporate wellbeing

Geen medewerkers, maar mensen. Een merk gebouwd op menselijkheid, balans en duurzame resultaten voor organisaties die verder durven kijken. Waar wetenschap en menselijkheid samenkomen om organisaties toekomstbestendig te maken.

What we did

Branding & merkarchitectuur, storytelling en thought leadership positionering. Daarnaast website-ontwikkeling, eventplanning en concepting om het merk niet alleen strategisch maar ook ervaarbaar te maken.


Jessie Jaydee

Bold moves, real connection

Jessie Jaydee positioneert zich als strateeg met lef, waar diepgang en esthetiek samenkomen. Haar brand ademt zelfvertrouwen en aantrekkingskracht, met een presence die net zo analytisch sterk is als visueel onderscheidend.

What we did

Ontwikkelen van de merkstrategie en waardepropositie, uitwerken van de visuele en verbale branding, opzetten van de website en creëren van een krachtige launchcampagne. Alles met als doel een merkfundament dat zowel strategisch scherp als creatief onderscheidend is.


Tanya Vromen

Raw honesty. Radical growth.

Een businesscoach die strategie verweeft met intuïtie en een persoonlijke, rauwe aanpak. Autoriteit en authenticiteit in één merk.

What we did

Positionering en merkstrategie, inclusief storytelling en visual direction, creative direction, met een nadruk op de unieke balans tussen strategie en intuïtie.


Han Doorenbosch

Where insights meet daring leadership

Han, founder van TrainMore, helpt ondernemers hun bedrijf schaalbaar en toekomstbestendig te maken. Met zijn ervaring en Executive MBA leert hij ze bouwen met visie, structuur en rust

What we did

Volledige positionering en merkstrategie, inclusief branding en visual direction. Daarnaast de website en klantreis geoptimaliseerd, en de creative direction verzorgd voor een consistente en krachtige uitstraling.